Değerli akademisyenlerimiz,
Yükseköğretim Kurulu tarafından belirlenen öncelikli alanlarda ülkemizin ve dünyanın da içinde bulunduğu pandemi dönemine özel olmak üzere doktoralı insan kaynağına olan ihtiyacı karşılamak ve gelecek nesillere insan kaynağı yetiştirmek üzere yurtiçindeki devlet üniversitelerinde aşağıda listelenen 22 tematik alanda YÖK 100/2000 Doktora Bursu verilecektir.
Başvurmak isteyen akademisyenlerimizin ön başvuru formunu doldurarak hulyasubasat@mu.edu.tr adresine 25.06.2020 tarihi mesai bitimine kadar göndermeleri gerekmektedir. 29.06.2020 tarihinde ise başvuru sahipleri projelerini oluşturulan komisyona sözlü olarak sunacaklardır.
Gönderilen formlar ve sunumlar oluşturulan komisyon tarafından değerlendirilecek ve Üniversitemiz adına Rektörlüğümüz tarafından YÖK’e en fazla 5 alan için kontenjan başvurusu yapılacaktır.
Ön başvuru fomunun gönderimi için son tarih
|
25.06.2020
|
Başvuru sahiplerinin sözlü sunum tarihi
|
29.06.2020
|
Seçilen başvurular ile Rektörlüğün YÖK’ten kontenjan talep etmesi için son tarih
|
01.07.2020
|
BAŞVURU YAPILACAK TEMATİK ALANLAR
|
Aşı Çalışmaları
|
Bireysel ve Toplumsal Psikoloji
|
Biyogüvenlik
|
Biyomedikal Teknoloji ve Ekipmanlar (Tasarım/Üretim/Tedarik)
|
Blokzincir
|
CBS ve Bilişim Uygulamaları
|
Dijital Platformlar ve Sosyal Medya (Sosyal Medya Yönetimi dahil)
|
Enfeksiyon Hastalıkları ve İmmünoloji
|
Genişbant Teknolojileri (5G ve ötesi dahil)
|
Gıda Üretim ve Tüketim Zincirleri
|
Halk Sağlığı (Klinik epidemiyoloji, Bioistatistik, Sağlık politikaları ve idaresi)
|
İlaç Çalışmaları
|
Koruyucu Tıbbi Malzemeler (Tasarım/Üretim/Tedarik)
|
Lojistik
|
Sağlıklı Beslenme ve Sağlık Yaşam
|
Siber Güvenlik (Kriptoloji, bilgi ve veri güvenliği dahil)
|
Tarım ve Hayvancılıkta Dijital Teknolojiler (Tarım Teknolojisi, Tarımda Yapay Zeka, Akıllı Tarım Uygulamaları)
|
Tıp Bilişimi (Teletıp Uygulamaları dahil)
|
Ticaret ve Finans Sektörlerinde Dijital Dönüşüm
|
Uzaktan Çalışma Yöntemleri, İstihdam ve İş Modelleri
|
Uzaktan Eğitim Uygulamaları (Sanal Laboratuvar Uygulamaları, Eğitim ve Öğretimde Dijital Oyun Teknolojileri dahil)
|
Yapay Zeka ve Makine Öğrenmesi
|